Kategoriat Uutiset

Asiakasnäkemyksen merkitys kasvaa Suomessa – Frankly Partnersin menestys jatkui ja vahvistui vuonna 2016.

Asiakasnäkemyksen merkitys kasvaa Suomessa – Frankly Partnersin menestys jatkui ja vahvistui vuonna 2016.

Suomalaiset yritykset ovat enenevissä määrin löytämässä asiakasnäkemyksen johtamisensa tueksi. Asiakasnäkemyksellä johdetussa yrityksessä asiakkaat – kuluttajat tai yrityspäättäjät – ovat brändien ja liiketoiminnan kehittämisen keskiössä.

Tämän lisäksi asiakasnäkemystä voi ja kannattaa hyödyntää myös muutosjohtamisen työkaluna. Se kertoo, miten maailma muuttuu ja miten asiakkaat siihen nyt ja tulevaisuudessa reagoivat. Näin asiakasnäkemys tarjoaa ymmärrettävän ja vastaansanomattoman perustelun muutokselle.

Vuosi 2016 jatkoi menestystämme. Myyntikatteemme tilikaudella oli 1,9 MEUR, kasvua edellisestä vuodesta kertyi yli 80 %. Myyntikatetta kasvattivat lisääntynyt yhteistyö jo aiemmin asiakkaina olleiden 20 yrityksen kanssa sekä uusi yhteistyö 17 yrityksen kanssa, jotka toimivat Suomessa ja useilla muilla markkinoilla. Olemme olleet perustamisestamme asti voitollisia ja viime vuonna vahvistimme kannattavuuttamme entisestään.

Kiitos siitä kuuluu mahtaville asiakkaillemme! Iloitsemme erityisesti sen vuoksi, että meitä oltiin niin halukkaita suosittelemaan. Asteikolla 1-10 suositteluhalukkuus oli asiakastyytyväisyyskyselyssämme 9,4. Yksi tärkeimmistä syistä tulla asiakkaaksemme ovatkin suositukset.

Vuosi 2017 on myös alkanut vauhdikkaasti: asiakkuusohjelmien, brändistrategioiden, myynnin kehittämisen ja monen muun innostavan aiheen parissa. Olemmekin vahvassa kasvussa ja siksi rekrytoimme parhaillaan neljää uutta ammattilaista tiimiimme.

Haluamme olla jatkossakin kumppani kasvussa ja muutoksessa tarjoamalla työkaluja ja toimintamalleja, joilla asiakas konkreettisesti tuodaan liiketoiminnan ja brändien kehittämisen keskiöön.

Lisätiedot: Anna-Riikka Hovi, toimitusjohtaja, Head of Consulting, 040 540 5530, [email protected]franklypartners.fi