Kategoriat Blogikirjoitus

Asiakaskeskeisen yrityksen DNA:n kolme teesiä

Asiakaskeskeisen yrityksen DNA:n kolme teesiä

Mitä kaikkea yritysjohdon on otettava huomioon pyrkiessään kohti asiakaskeskeistä liiketoimintaa? Asiakaskeskeisyyden käsitettä on ollut hankala hahmottaa, vaikka siitä on puhuttu vuosia.

 

Suomalaisten yritysjohtajien kanssa tuotetun näkemyksen asiakaskeskeisen yrityksen DNA:sta voi näkemyksemme mukaan kiteyttää seuraavasti:

  1. Asiakkaille relevantti brändi, strategia ja mittarit
  2. Osallistava organisaatiokulttuuri, johtaminen ja työntekijäkokemus
  3. Asiakaskokemus ja merkityksellinen hyöty asiakkaalle

Mitä näihin teemoihin sitten syvemmin kuuluu? Tutustu tarkemmin Jenny Soldanin blogikirjoituksessa