Kategoriat Uutiset

Olemme Vuoden asiakasymmärrystoimisto 2018!

Olemme Vuoden asiakasymmärrystoimisto 2018!

Asiakkaamme ovat valinneet meidät tänä vuonna voittajaksi Vuoden asiakasymmärrystoimisto -kategoriassa! Vuoden toimisto -tutkimus ja kyseinen palkinto ovat meille erityisen tärkeitä, koska tutkimuksessa nimenomaan asiakkaat ovat arvioineet markkinointialan toimistoja useissa eri asiakastyytyväisyyden kategoriassa.

 

Tulokset olivat meille erityisen imartelevia, sillä olimme kaikilla 13 asiakastyytyväisyyden osa-alueella toimialan keskiarvon yläpuolella. Asiakkaat arvioivat meidät alamme parhaiksi strategisessa osaamisessa, liiketoimintahyödyn tuomisessa, analyyttisyydessä ja tiedon jalostamisessa sekä ennakointikyvyssä. Saimme erityisen vahvan arvosanan (yli 9/10) myös mm. suositteluissa, sitoutuneisuudessa ja omistautumisessa, projektien johtamisessa sekä strategisessa osaamisessa. Heikoimmat arvosanat (8.2–8.5) asiakkaamme antoivat luovuudessa, toimialatuntemuksessa sekä ennakointikyvyssä, vaikka näistäkin saimme kategorian keskiarvoa paremmat arvosanat.  

Asiakkaamme arvostavat työssämme etenkin sitä, miten saamme suuristakin datamassoista puristettua juuri ne oikeat näkemykselliset suositukset, jotka auttavat asiakasta eteenpäin työssään. Samoin asiakkaat pitävät meitä erinomaisena strategisena kumppanina asiakasymmärryksen ja liiketoimintakasvun rakentamisessa. Asiakkaamme kuvailevat meitä sitoutuneeksi, luovaksi ja innovatiiviseksi toimijaksi, joka on valmis käärimään hihat ja auttamaan asiakkaidensa haasteiden ratkaisussa tilanteessa kuin tilanteessa. Lisäksi pysymme aikataulussa ja budjetissa ihailtavan tarkasti.

Olemmekin todella ylpeitä siitä, että vaikka kasvamme koko ajan, olemme onnistuneet ylläpitämään korkean laatutasomme ja syventämään asiakassuhteitamme. Arvostamme juuri tätä palkintoa erityisesti siksi, että kyseessä on asiakkaidemme aito mielipide meistä – olemme asiakkaiden valitsema Vuoden toimisto. Jatkossa pyrimme olemaan entistä proaktiivisempia nykyisten ja tulevien asiakkaidemme suuntaan sekä sparraamaan heidän asiakasymmärrystoimintaansa uudelle tasolle. Lisäksi kiinnitämme erityistä huomiota tulosten mittaamiseen ja asiakasymmärrystiedon jalkauttamiseen sekä toimintamuutoksen tukemiseen – tästä hyvänä esimerkkinä Asiakaskeskeisen organisaation DNA -viitekehys, jota käytämme asiakkaidemme tilanteiden ja tulosten mittaamisessa.

 

Suuri KIITOS mahtavat asiakkaamme, ilman teitä emme olisi tässä!

 

Lue lisää Vuoden Toimisto 2018 -palkinnoista: