Kategoriat Uutiset

Kespron ajatusjohtajuus osana uudistettua brändiä

Kespron ajatusjohtajuus osana uudistettua brändiä

Vahvistaaksemme uuden brändistrategian mukaista ajatusjohtajuutta, Kespro toteutti Frankly Partnersin kanssa Ulkona syömisen tulevaisuus –tutkimuksen, joka luotaa Kespron asiakkaiden toimintaympäristöä muovaavia muutosvoimia ja ilmiöitä.

Lopputuloksena syntyi tutkimusraportti muutosvoimista, mutta ennen kaikkea ymmärrys siitä mihin ala on kehittymässä – tietoa, joka on arvokasta niin Kesprolle itselleen kuin heidän asiakaskunnalleenkin. Uudistuminen ja ajanhermolla pysyminen vaatii konkreettisia tekoja, joiden toteuttamista ajatusjohtajuushanke palvelee.

Tutkimus noterattiin laajasti suomalaismediassa

Lataa Ulkona syömisen tulevaisuus –tutkimus täältä!

Lisätiedot: Mikko Hovi, Strategy Director, [email protected], +358 44 502 1234