Kategoriat Blogikirjoitus

Mistä asiakaskeskeinen organisaatio muodostuu? – Franklyn asiakaskeskeisen liiketoiminnan DNA -mallin one pager

Mistä asiakaskeskeinen organisaatio muodostuu? – Franklyn asiakaskeskeisen liiketoiminnan DNA -mallin one pager

Asiakaskeskeisyys puhuttaa, mutta jää vielä liian usein konkretisoitumatta teoiksi – ja aidoksi kilpailueduksi. Miksi?

Joillekin asiakaskeskeisyys on vasta lause strategiassa, toiselle NPS-lukuja, kolmannelle sujuvampaa asiointikokemusta. Kyse on kuitenkin isosta ajattelutavan muutoksesta, joka läpäisee koko toiminnan kulmahuoneesta jokaiseen työntekijään. Selvitimme uudessa validoidussa mallissa mitä kaikkea asiakaskeskeisyys vaatii käytännössä, jotta siitä voi tulla aito kilpailuetu. Millainen on teidän organisaationne DNA?

Lataa one pager tästä linkistä.

 

Haluatko tietää lisää? Ota yhteyttä strategiimme Tiitta Vaulokseen: tiitta.vaulos@franklypartners.fi, +358 50 5727859