Kategoriat Podcast

Frankly Said -podcast, osa 2: Miten edetä kohti strategista asiakaskeskeisyyttä? Caset OP ja Kespro

Frankly Said -podcast, osa 2: Miten edetä kohti strategista asiakaskeskeisyyttä? Caset OP ja Kespro

Toteutimme keväällä 2019 uraauurtavan tutkimuksen strategisen asiakaskeskeisyyden tilasta Suomessa. Tutkimustuloksista selvisi, että vaikka asiasta on puhuttu paljon ja aihe on yrityksissä tapetilla, on matka strategiseen asiakaskeskeisyyteen valtaosassa yrityksistä vielä alussa. Miten tilannetta voi lähteä taklaamaan? Minkälaiseen toimintaan tulisi keskittyä ja mitä ehdottomasti välttää, jos toiveena on olla aidosti asiakaskeskeinen toimija? 

Tätä kysymme podcastimme tuoreessa jaksossa Kespron Vice Presidentiltä Mika Halmesmäeltä, joka on luotsannut Kesproa vahvasti perinteisestä tukkurista asiakaskeskeiseksi toimijaksi sekä Pohjola Vakuutuksen henkilöasiakkaista vastaavalta liiketoimintajohtajalta Hanna Hartikaiselta, jolla on syvällinen ymmärrys ja pitkä kokemus brändien ja asiakaskokemuksen johtamisesta. 

Tämä podcast tarjoaa sinulle todellisten kehitystarinoiden lisäksi käytännön vinkkejä siihen, miten asiakaskeskeisyys saadaan sekä osaksi strategiaa että yrityksen operatiivista toimintaa.

Kuuntele podcast -sarjamme toinen osa: Miten edetä kohti strategista asiakaskeskeisyyttä? Caset OP ja Kespro.

Sarjan muut osat voit kuunnella täältä:
Kolmas osa: Mitä pioneeriasenne asiakaskeskeisyydessä tarkoittaa käytännössä? Case Vincit
Ensimmäinen osa: Missä menee suomalaisyritysten strateginen asiakaskeskeisyys?