Kategoriat Podcast

Mitä pioneeriasenne asiakaskeskeisyydessä tarkoittaa käytännössä? Case Vincit

Mitä pioneeriasenne asiakaskeskeisyydessä tarkoittaa käytännössä? Case Vincit

Asiakas- ja ihmiskeskeisyys on tällä hetkellä ehkä tärkeämpää kuin koskaan. Mitä pioneeriasenne tarkoittaa tässä kontekstissa? Vincitin toimitusjohtaja Mikko Kuitunen vieraili podcastissamme keskustelemassa aiheesta. Keskustelemassa myös hasan commsin Riina Rinkinen ja franklyn tj Roope Ruotsalainen.

Tästä podcast-sarjamme uusimpaan osaan: Mitä pioneeriasenne asiakaskeskeisyydessä tarkoittaa käytännössä? Case Vincit

Kuuntele podcast-sarjamme toinen osa: Miten edetä kohti strategista asiakaskeskeisyyttä? Caset OP ja Kespro.

Kuuntele myös sarjan ensimmäinen osa: Missä menee suomalaisyritysten strateginen asiakaskeskeisyys?