Kategoriat

SATO kartoitti asukkaan matkan

SATO kartoitti asukkaan matkan

Asiakas ja tavoite

SATO on Suomen johtavia asuntosijoitusyhtiöitä. SATO haluaa palvella asiakkaitaan jatkuvasti monipuolisemmin ja paremmin, ja tämä onnistuu ymmärtämällä asiakkaita yhä paremmin.

Tärkeä vaihe SATOn asiakkuudessa on asunnon etsiminen ja hakeminen. Millainen on asukkaan matka SATO-kotiin ja miten matkaa voidaan entisestään sujuvoittaa?

Näkemys ja ratkaisu

Ymmärrys SATOn asukkaan matkasta rakennettiin monipuolisin metodein hyödyntäen sekä SATOn aiempaa tietoa että uusia tutkimuksia.

Yksi osa hankkeesta toteutettiin innostavan mobiilipäiväkirjan avulla, kun SATO kutsui omia asunnon hakijoitaan mukaan tutkimukseen kertomaan kokemuksistaan.

Lopputulemat

Tulokset tuovat SATOlle lisää tietoa siitä, millaisilla käytännön keinoilla asunnon hakemisen prosessia, asiakasviestintää ja -palvelua voidaan edelleen parantaa asukkaan matkan eri vaiheissa.

Lisätietoja:

Tiitta Vaulos, Customer Insight Director, tiitta.vaulos@franklypartners.fi +358 50 5727859