Blogi

Tulevaisuudessa vain asiakaskeskeiset menestyvät

"Asiakaskeskeisyyden todellinen hyödyntäminen yrityksen kilpailuetuna vaatii kauniiden kirjausten ja prosessien suunnittelun lisäksi merkittäviä resursseja niin osaajien kuin budjetin osalta, Asiakaskeskeisyyden tila -tutkimuksesta selviää.

Yli puolet asiakaskeskeisyyden nykytilaa luodanneen tutkimukseen vastanneista yritysjohtajista kokee organisaationsa arvolupauksen kiteyttävän sen, mikä asiakkaalle on aidosti tärkeää. Kuitenkin alle puolet heistä tietää, mikä asiakkaalle lopulta on kaikista arvokkainta. Mistä on kyse?"

Kurkkaa COO:mme Katjan kirjoitus Sanoma Medialle, jossa paneudutaan Asiakaskeskeisyyden tila-2021 tutkimuksen tuomiin löydöksiin ja pohditaan mitä käytännön teoille oikein kuuluu.

tästä kirjoitukseen