PT-kaupan asiakaspolku
Customer journey, experiece, leadership
Haaste
K-ryhmä haluaa määrätietoisesti jatkaa asiakaskeskeisyyden tiellä ja kiihdyttää "asiakas ja laatu" -strategiansa toimeenpanoa.
Ratkaisu
Määrittelimme monipuolisia tutkimusmenetelmiä hyödyntäen K-Ruokakauppojen asiakkaan asiointipolun ja kuvasimme sen asiakkaan näkökulmasta. Polun varrelta tunnistimme vaiheita, joissa K-Ruokakaupat voivat olla tuottamassa erilaistavaa arvoa asiakkaalle.
Työn pohjalta syntyi strateginen viitekehys ja työkalu suunnitella, priorisoida ja johtaa toimintaa ja erilaisia kehityshankkeita yli organisaatiorajojen.
Tämä on meille historiallinen, uraauurtava ja erittäin merkittävä vaihe. Olen todella iloinen siitä, millaisia mahdollisuuksia tehty työ meille nyt ja tulevaisuudessa avaa.
Mikä teidän tarpeenne on? Jutellaan lisää!

Asiakas
K-Group
Toimiala
Retail
Työn tyyppi
Branded experiences, Experience platforms, Experience design
Asiakkaan kuvaus
Kesko on suomalainen kaupan alan pörssiyhtiö. Kesko toimii päivittäistavarakaupassa, rakentamisen ja talotekniikan kaupassa sekä autokaupassa. Keskon ketjutoimintaan kuuluu noin 1.800 kauppaa Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Virossa, Latviassa, Liettuassa, Puolassa ja Valko-Venäjällä.