K-ryhmä

PT-kaupan asiakaspolku

Customer journey, experiece, leadership

Haaste

K-ryhmä haluaa määrätietoisesti jatkaa asiakaskeskeisyyden tiellä ja kiihdyttää "asiakas ja laatu" -strategiansa toimeenpanoa.

Ratkaisu

Määrittelimme monipuolisia tutkimusmenetelmiä hyödyntäen K-Ruokakauppojen asiakkaan asiointipolun ja kuvasimme sen asiakkaan näkökulmasta. Polun varrelta tunnistimme vaiheita, joissa K-Ruokakaupat voivat olla tuottamassa erilaistavaa arvoa asiakkaalle. 

Työn pohjalta syntyi strateginen viitekehys ja työkalu suunnitella, priorisoida ja johtaa toimintaa ja erilaisia kehityshankkeita yli organisaatiorajojen.

Tämä on meille historiallinen, uraauurtava ja erittäin merkittävä vaihe. Olen todella iloinen siitä, millaisia mahdollisuuksia tehty työ meille nyt ja tulevaisuudessa avaa.

- Mia Ropponen, Vice President marketing, grocery trade

Mikä teidän tarpeenne on? Jutellaan lisää!

frankly-tiimi

Asiakas

K-Group

Toimiala

Retail

Työn tyyppi

Branded experiences, Experience platforms, Experience design

Asiakkaan kuvaus

Kesko on suomalainen kaupan alan pörssiyhtiö. Kesko toimii päivittäistavarakaupassa, rakentamisen ja talotekniikan kaupassa sekä autokaupassa. Keskon ketjutoimintaan kuuluu noin 1.800 kauppaa Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Virossa, Latviassa, Liettuassa, Puolassa ja Valko-Venäjällä.