Turku-Tukholma -reitin rakastettava risteilykokemus
Branded experiences, Experience design, Comms strategy, B2C
Haaste
Silja Line halusi kehittää Turun risteilykonseptiensa asiakaskokemusta ja kiinnostavuutta tavoitteenaan kasvattaa myyntiä ja vahvistaa paikallisen toimijan mielikuvaa Turussa ja sen lähialueilla.
Ratkaisu
Kokosimme holistisen ymmärryksen Turku-Tukholma reitin matkustajien asiakaskokemuksista & tunteista koko matkan ajalta, inspiraatiosta kotiinpaluuseen. Silja Linen asiakkaat raportoivat matkakokemuksestaan ja fiiliksestään mobiililaitteen avulla - huippuhetkistä kipukohtiin. Lisäksi hankkeeseen osallistui ketterin keinoin avainhenkilöitä kaikista risteilykokemukseen vaikuttavista ryhmistä Tallink Siljalla - laivahenkilöstöstä yritysjohtoon.
Lopputulemat
Yhteistyössämme syntyi:
Asiakkaan Matka -työkalu tukemaan konseptikehitystä
uudet asiakaslähtöiset palvelu- ja markkinoinnin konseptikuvaukset
priorisointi- ja vastuutustyökalu konseptien kehityskohteista ja uusista hankkeista (huomioiden kehittämisen aikajänteen ja investointitason) systemaattisen jatkokehityksen varmistamiseksi
Mikä teidän tarpeenne on? Jutellaan lisää!

Asiakas
Tallink Silja
Työn tyyppi
Branded experiences, Experience design, Comms strategy, B2C
Asiakkaan kuvaus
Tallink Silja Oy on osa AS Tallink Gruppia, joka on yksi Itämeren alueen suurimmista matkustaja- ja rahtiliikennevarustamoista. Yhtiö liikennöi laivoja Silja Line -brändin alla Helsingistä ja Turusta Ahvenanmaan kautta Tukholmaan. Lisäksi Tallink Silja Oy myy välittäjänä AS Tallink Gruppin operoimia laivoja, jotka liikennöivät Tallink-brändin alla mm. reitillä Helsingistä Tallinnaan.