Tarinamme

Luomme menestystarinoita yhdessä asiakkaidemme kanssa. Olemme mukana kasvussa ja muutoksessa.

Yhdessä oivalsimme, että maailmassa, joka tulvii dataa, tietoa ja aistiärsykkeitä, keskeisin unohtuu liian helposti. Numeroiden takana on aina ihminen – asiakas tai työntekijä. Organisaatioilla on aito halu ymmärtää asiakastaan. Liian monelta kuitenkin puuttuivat konkreettiset mallit ja työkalut muuttaa toimintaa – tuoda asiakas keskipisteeksi. Siihen tarpeeseen frankly syntyi vuonna 2013.

Tänään asiakaskeskeisyys on menestyksen edellytys. Asiakaskeskeiset yritykset keskittyvät sekä ylivertaisen asiakaskokemuksen että ylivertaisen asiakasarvon tuottamiseen. Tällä yhdistelmällä rakennetaan tulevaisuuden kestävää liiketoimintaa ja suurinta asiakkuuksien arvoa myös yrityksen itsensä näkökulmasta.

Teemme liiketoiminnasta ja brändeistä asiakaskeskeisiä.

Palvelut

Strategiset valinnat

Muutoksen mahdollistajat

Suunta

Visio

Purpose

Brändistrategia

Potentiaali

Tulevaisuusluotaus

Strateginen segmentointi

Asiakasarvo

Asiakkuusstrategia

Asiakaspolku

Kulttuuri

Organisaatiomuotoilu

Työntekijäkokemus

Miksi frankly?

Suositeltu

Asiakkaidemme antama NPS on 82 ja he ovat äänestäneet meidät Vuoden Toimisto -kilpailun voittajaksi useamman kerran. Korkea laatu on meille sydämen asia. Arvoisat asiakkaat, kiitos palautteestanne ja erinomaisesta yhteistyöstä! 

Ihminen ytimessä

frankly on asiakasnäkemyksen ja ihmiskeskeisyyden uranuurtaja ja erityisosaaja. Kaiken työmme ytimessä on ihmisen (asiakkaan tai työntekijän) näkökulma ja kokonaisvaltainen kokemus. 

Liiketoimintakriittinen

Yhdistämme ihmisymmärryksen ja busineksen. Työtämme ohjaavat asiakkaamme strategian toteutuminen ja liiketoiminnan mittarit. 

Muutoksen kumppani

Metodimme ja lopputulemamme on viritetty todellisen toiminnan muutoksen aikaan saamiseen. Mukaan tarvitaan ihmiset, ymmärrys kulttuurista ja seuraavista kriittisistä teoista. 

Osa hasan-ryhmää

Ryhmämme on ainutlaatuinen yhdistelmä huippuosaamista kokonaisvaltaisen asiakaskokemuksen tuottamiseen strategisista valinnoista luovaan tarinankerrontaan, asiakasnäkemyksestä sisäiseen viestintään ja toiminnan muutokseen.