Näkökulmia ja uutisia

Frankly Insider

Saammeko esitellä, Business Director Kirsi Kalpio

Podcast

Kulttuuri, taide ja asiakaskeskeisyys

Blogi

Kiitoskirje koronalle: näitä ei bisnes voi enää ohittaa

Kutsu

Osallistu Asiakaskeskeisyyden tila 2021 -tutkimukseen!

Frankly Insider

Saammeko esitellä, Business Designer Daria Stigman

frankly insider

Saammeko esitellä, Business Designer Leo Järstä

Blogi

Asiakaskeskeisen organisaation tunnusmerkit

Arvot ovat kulutuspäätösten perusta

Kun ei tiedä mistä lähteä liikkeelle, on parasta silti lähteä liikkeelle

Asiakaslähtöisen brändistrategian ABC

Koronavuoden opit: brändien kaksi menestystekijää ylitse muiden

Podcast

Pioneeriasenne asiakaskeskeisyydessä. Case Vincit

Vuosisadan paradigma – työntekijäkokemus bisneksen ytimessä

Vuosi 2030 on täynnä mahdollisuuksia

Kriisissä asuu mahdollisuus brändeille

Jälleenrakennusvaihe: asiakaskeskeisen liiketoiminnan aika

Työntekijäkokemus on jumissa Maslowin portailla

Syksyn B2B-skenaariot - intoa vai epätoivoa?

Korona paljastaa eroja yritysten välillä

The Next New -tutkimus laittoi sormen pulssille huomisen osalta

Sadan vuoden jatkumo on katkolla – yritysjohtaja, oletko hereillä?

Muuttuva maailma pakottaa myös Tieteentekijöiden liiton uudistumaan: ”On siirryttävä kohti palveluorganisaatioita”

Strategisen asiakaskeskeisyyden tila yrityksissä kartoitettu nyt ensimmäistä kertaa

Palvelumuotoilun uusia tuulia maailmalta - Service Design Global Conference 2019, Toronto

frankly Vuoden Toimistoksi 2020 asiakaspalautteiden perusteella!

Brändi liiketoiminnan johtamisen välineenä

Podcast

Miten edetä kohti strategista asiakaskeskeisyyttä? Caset OP ja Kespro