Näkökulmia ja uutisia

Asiakaslähtöisen brändistrategian ABC

Koronavuoden opit: brändien kaksi menestystekijää ylitse muiden

Podcast: Pioneeriasenne asiakaskeskeisyydessä. Case Vincit

Vuosisadan paradigma – työntekijäkokemus bisneksen ytimessä

Kriisissä asuu mahdollisuus brändeille

Jälleenrakennusvaihe: asiakaskeskeisen liiketoiminnan aika

Työntekijäkokemus on jumissa Maslowin portailla

Syksyn B2B-skenaariot - intoa vai epätoivoa?

Korona paljastaa eroja yritysten välillä

The Next New -tutkimus laittoi sormen pulssille huomisen osalta

frankly Vuoden Toimistoksi 2020 asiakaspalautteiden perusteella!

Sadan vuoden jatkumo on katkolla – yritysjohtaja, oletko hereillä?

Muuttuva maailma pakottaa myös Tieteentekijöiden liiton uudistumaan: ”On siirryttävä kohti palveluorganisaatioita”

Strategisen asiakaskeskeisyyden tila yrityksissä kartoitettu nyt ensimmäistä kertaa

Palvelumuotoilun uusia tuulia maailmalta - Service Design Global Conference 2019, Toronto

Brändi liiketoiminnan johtamisen välineenä

Podcast, osa 2: Miten edetä kohti strategista asiakaskeskeisyyttä? Caset OP ja Kespro

Strateginen asiakaskeskeisyys – avain tulevaisuuteen

Podcast, osa 1: Missä menee suomalaisyritysten strateginen asiakaskeskeisyys?

Helsinki Service Jam 2019 – muotoiluajattelun master class

Frankly Partners Vincitin kumppaniksi vauhdittamaan yritysten itseohjautuvuutta LaaS-työkalulla

Miltä näyttää Tulevaisuuden ruokakauppa vuonna 2028?

Kespron ja Franklyn tutkimus suomalaisten ravintolaodotuksista julkaistu!

Mitä erinomainen asiakaskokemus vaatii organisaatiolta?

Asiakas lojaali yritykselle vai yritys asiakkaalle?

Vuosi 2030 on täynnä mahdollisuuksia

Vuoden Toimisto 2020 -tutkimuksen parhaat toimistot on julkistettu

Asiakaskeskeisyyden itsereflektiosarja