Näkökulmia ja uutisia

Arvot ovat yhä useammalle kulutuspäätösten perusta

Kun ei tiedä mistä lähteä liikkeelle, on parasta silti lähteä liikkeelle

Asiakaslähtöisen brändistrategian ABC

Koronavuoden opit: brändien kaksi menestystekijää ylitse muiden

Podcast: Pioneeriasenne asiakaskeskeisyydessä. Case Vincit

Vuosisadan paradigma – työntekijäkokemus bisneksen ytimessä

Vuosi 2030 on täynnä mahdollisuuksia

Kriisissä asuu mahdollisuus brändeille

Jälleenrakennusvaihe: asiakaskeskeisen liiketoiminnan aika

Työntekijäkokemus on jumissa Maslowin portailla

Syksyn B2B-skenaariot - intoa vai epätoivoa?

Korona paljastaa eroja yritysten välillä

The Next New -tutkimus laittoi sormen pulssille huomisen osalta

Sadan vuoden jatkumo on katkolla – yritysjohtaja, oletko hereillä?

Muuttuva maailma pakottaa myös Tieteentekijöiden liiton uudistumaan: ”On siirryttävä kohti palveluorganisaatioita”

Strategisen asiakaskeskeisyyden tila yrityksissä kartoitettu nyt ensimmäistä kertaa

Palvelumuotoilun uusia tuulia maailmalta - Service Design Global Conference 2019, Toronto

frankly Vuoden Toimistoksi 2020 asiakaspalautteiden perusteella!

Brändi liiketoiminnan johtamisen välineenä

Podcast, osa 2: Miten edetä kohti strategista asiakaskeskeisyyttä? Caset OP ja Kespro

Strateginen asiakaskeskeisyys – avain tulevaisuuteen

Podcast, osa 1: Missä menee suomalaisyritysten strateginen asiakaskeskeisyys?

Helsinki Service Jam 2019 – muotoiluajattelun master class

Frankly Partners Vincitin kumppaniksi vauhdittamaan yritysten itseohjautuvuutta LaaS-työkalulla

Miltä näyttää Tulevaisuuden ruokakauppa vuonna 2028?

Kespron ja Franklyn tutkimus suomalaisten ravintolaodotuksista julkaistu!

Mitä erinomainen asiakaskokemus vaatii organisaatiolta?

Asiakas lojaali yritykselle vai yritys asiakkaalle?