Podcast, osa 1: Missä menee suomalaisyritysten strateginen asiakaskeskeisyys?

Asiakaskeskeisyyden DNA, Asiakaskeskeisyyden tila, Asiakaslähtöisyys, Asiakasymmärrys, Strateginen asiakaskeskeisyys, Tulevaisuus

Esittelemme ylpeinä tuoreen tulokkaan – Frankly Said -podcastin!

Ensimmäisessä jaksossa käsittelemme strategisen asiakasymmärryksen tilaa suomalaisyrityksissä vuonna 2019. Aiheesta keskustelevat franklyn asiakaskeskeisyyden DNA -mallista vastaava Tiitta Vaulos sekä hasan & co. ryhmän COO Anna-Riikka Hovi-Taunila (franklyn CEO yrityksen perustamisesta elokuuhun 2019). Keskustelun johdattajana toimii podcastammattilainen Riina Rinkinen hasan communicationsilta.

Kuuntele podcast tästä Missä menee suomalaisyritysten strateginen asiakaskeskeisyys?

Sarjan muut osat kuulet täältä:

Kolmas osaan: Mitä pioneeriasenne asiakaskeskeisyydessä tarkoittaa käytännössä? Case Vincit

Toinen osa: Miten edetä kohti strategista asiakaskeskeisyyttä? Caset OP ja Kespro

Millaisia ajatuksia sinulla heräsi? Jutellaan lisää!

frankly-tiimi