Blogi: Kriisissä asuu mahdollisuus brändillekin

Elämme erikoisia aikoja. Joka päivä nousee esille asioita, joita viikko sitten ei osannut kuvitellakaan. Inhimillisen, kansanterveydellisen ja kansantaloudellisen kriisin keskellä avautuu myös mahdollisuuksia. Karanteeneista ja rajoituksista nousee uusia tapoja toimia ja uusia keinoja luoda arvoa asiakkaille ja muille sidosryhmille.

Asiakaskeskeisyyden itsereflektiosarja

Pieni pysähdys päivässä? Kokosimme sarjan yksinkertaisia ja häiritseviä (=parhaita!) kysymyksiä liittyen ihmis-ja asiakaskeskeisyyteen. Tässä hetkessä, uuden etäisyyden ja näkökulman myötä on hyvä mahdollisuus reflektoida omaa ja yrityksen tekemistä. Tervetuloa kanssamme päivittäisten oivallusten polulle LinkedIniin/Twitteriin!