Korona paljastaa eroja yritysten välillä

Covid-19 tarjoilee yrityksille (ja ihmisille) ennennäkemättömän epäjatkuvuuskohdan. Yritysten suhtautuminen ja reaktiot tässä hetkessä vaihtelevat kuitenkin paljon – korona paljastaa eroja yritysten kulttuureissa, asiakaskeskeisyydessä, ketteryydessä ja johtamisessa.

The Next New -tutkimus laittoi sormen pulssille huomisen osalta

Maailma on täynnä erinomaisia raportteja ja näkemyksiä ihmisistä koronan kieputuksessa. Me halusimme koostaa näistä terävän kuvan siitä, miten ihmisten elämä kriisissä on muuttunut ja muuttuu. Ymmärtääksemme paremmin kriisin vaikutuksia suomalaisten elämään, teimme myös oman tutkimuksen aiheesta. Kaikesta näistä syntyi The Next New -raportti, jonka avulla haluamme auttaa brändejä löytämään tehokkaan reitin kriisistä ulos.

Lue The Next New:n viisi teesiä brändeille!

Blogi: Kriisissä asuu mahdollisuus brändillekin

Elämme erikoisia aikoja. Joka päivä nousee esille asioita, joita viikko sitten ei osannut kuvitellakaan. Inhimillisen, kansanterveydellisen ja kansantaloudellisen kriisin keskellä avautuu myös mahdollisuuksia. Karanteeneista ja rajoituksista nousee uusia tapoja toimia ja uusia keinoja luoda arvoa asiakkaille ja muille sidosryhmille.

Asiakaskeskeisyyden itsereflektiosarja

Pieni pysähdys päivässä? Kokosimme sarjan yksinkertaisia ja häiritseviä (=parhaita!) kysymyksiä liittyen ihmis-ja asiakaskeskeisyyteen. Tässä hetkessä, uuden etäisyyden ja näkökulman myötä on hyvä mahdollisuus reflektoida omaa ja yrityksen tekemistä. Tervetuloa kanssamme päivittäisten oivallusten polulle LinkedIniin/Twitteriin!