Ihmisten vallankumous on tämän ajan tärkein ilmiö

Ihmisten voimaantuminen, human empowerment, on kovaa vauhtia mullistamassa yritysten toimintakentän, kilpailuetutekijät ja innovaatiot. Ihmisten uusi valta ja samanaikainen kilpailun lisääntyminen pakottavat yritykset ymmärtämään asiakkaitaan paremmin. Asiakaskeskeisyydestä on jo tullut monella toimialalla tärkein kilpailuetutekijä.

Kespron ajatusjohtajuus osana uudistettua brändiä

Vahvistaakseemme uuden brändistrategian mukaista ajatusjohtajuutta, Kespro toteutti Frankly Partnersin kanssa Ulkona syömisen tulevaisuus –tutkimuksen, joka luotaa Kespron asiakkaiden toimintaympäristöä muovaavia muutosvoimia ja ilmiöitä.

Tyhmä data ei tee sinusta fiksumpaa

Kriittistä on näkemys, ymmärrys tai data, joka vaikuttaa tulevaisuuteen. Kun datan kerääminen on helppoa, on riski ajautua keräämään dataa, joka ei johda parempaan päätöksentekoon. Älä kerää tietoa, joka ei edes potentiaalisesti voi vaikuttaa johonkin päätökseen, kirjoittaa Strategy Director Mikko Hovi.