Palvelumme

Asiakasnäkemys on yritysten kasvun keskeisin ajuri.

Asiakasnäkemyksellä johdetussa yrityksessä asiakkaat ovat liiketoiminnan ja brändien kehittämisen keskiössä.

Konkretisoimme asiakasnäkemyksen avulla asiakkaidemme muutostarpeet liiketoiminnassa ja markkinoinnissa. Varmistamme, että tarvittavat muutokset viedään myös käytäntöön.

Luomme asiakkaillemme tulevaisuuden uusia markkinoita sekä niille kilpailuetua tuottavia brändejä, palveluita ja liiketoimintamalleja. Ainutlaatuinen tapamme yhdistää ihmisen pehmeä ymmärrys sekä liiketoiminnan kova, kertyvä data varmistaa onnistuneet strategiset valinnat.

Asiakaskokemus ja palvelumuotoilu

Asiakkaiden tarpeista muokataan strategiaa tukevia ja liiketoimintaa kasvattavia palveluita tuomalla yhteen asiakkaat, omat vahvuudet sekä tulevaisuuden mahdollisuudet. Kukoistava liiketoiminta lähtee arvon tuottamisesta asiakkaalle.

Lue lisää

Brändi- ja markkinointistrategiat

Asiakasnäkemyksellä johdetussa yrityksessä asiakkaat ovat brändien ja liiketoiminnan kehittämisen keskiössä. Rationaalisten brändielementtien lisäksi yritysten kannattaakin yhä enemmän olla kiinnostuneita siitä, millä tunteisiin vetoavalla brändin elementillä kilpailuetu saavutetaan.

Lue lisää

Digitaalisuus ja uudet liiketoimintamallit

Kilpailukenttä muuttuu ja uudet kilpailijat pelaavat uusilla säännöillä, disruptio tuo epäreilua kilpailua. Digitalisaatio luo uutta arvoa, joka ei synny pelkästään prosesseja digitalisoimalla.

Lue lisää

Kaupallistaminen ja testaaminen

Tuote- ja palvelukehitys sekä uusien kehityspolkujen kaupallistaminen ovat yritystoiminnan elinvoiman ja kilpailuedun lähde. Jos tuote tai palvelu ei vastaa asiakkaiden toiveisiin ja tarpeisiin, edes parhaimmat myyntiresurssit eivät tuo menestystä.

Lue lisää

Markkinapotentiaali ja tulevaisuus

Kannattavan liiketoiminnan edellytyksenä on potentiaalisten asiakkaiden tunnistaminen sekä heidän nykyisten ja tulevaisuuden tarpeidensa ymmärtäminen. Rakennamme huomisen menestystä yhdistämällä tulevaisuutta luotaavat skenaariotyöt ja ennustemallit asiakassegmenttien tämän päivän odotuksiin.

Lue lisää

Tiedolla johtaminen ja muutosjohtaminen

Jokainen johtaja etsii ja tarvitsee vahvoja työkaluja johtamistyönsä tueksi. Asiakasnäkemyksellä johtaminen on parhaimmillaan samalla kertaa sekä tiedolla että tunteella johtamista.

Lue lisää