Miksi Human Insight Lab?
Human Insight Labissa toimimme ketterästi. Tutkimme ja testaamme olennaiset asiat, jotta voidaan tehdä päätöksiä esimerkiksi erilaisten brändi- tai viestintäkonseptien, mainonnan linjan konseptien, ennakkotestausvaiheessa olevien mainosten, pakkausvaihtoehtojen, nimien, logojen, tone of voicen tai vaikkapa hinnoitteluvaihtoehtojen suhteen. Human Insight Labissamme on myös Express-yksikkö, joka tuottaa kvalitatiiviset löydökset tarvittaessa myös jo seuraavaksi työpäiväksi.
Miksi Frankly Partners?
Human Insight Labin tekijät ovat pitkän linjan ammattilaisia, joilla on laaja kokemus erilaisista tuotekehitys- ja innovaatiohankkeista niin kotimaassa kuin kansainvälisesti. Erikoisalojamme ovat mm. FMCG ja retail, finanssiala, media ja rahapelaaminen. Tuotamme ketterästi asiakasnäkemystä kertaluonteisiin tai jatkuviin tarpeisiin.
Kerromme mielellämme lisää referensseistämme.
Business Director Anna Bäckström, [email protected], 041 528 2548