Knowit Solutions
Asiakasarvo nousi uuden liiketoimintastrategian myötä Knowit Solutionin ytimeen. Kasvun vauhdittamiseksi tarjooma uudistettiin asiakaskeskeiseksi ja organisaation mallia päivitettiin.
Liiketoiminnan digitaalisia ratkaisuja toteuttavan Knowit Solutionsin uusi strategia nosti pöydälle asiakasarvon ja asiakkaan liiketoiminnan ymmärtämisen tärkeyden. Asiakkaalle ei ollut helposti näkyvissä ja ostettavissa Knowit Solutionsin koko tarjoama, koska myyntivastuullisten fokus ja kyvykkyys oli vain yhdessä osaamisalueessa. Tarjoaman rakenne vastasi kompetensseja samoin kuin Knowit Solutionsin organisaatiokin.
Tarjoama päivitettiin asiakaskeskeiseksi ja -tarvelähtöiseksi Knowitin vahvuuksia korostaen. Organisaation malli muotoiltiin asiakkaiden toimialojen mukaan. Kumppanin roolina oli fasilitoida uuden tarjoaman ja organisaation suunnittelu sekä tukea muutoksen toteuttamisessa.
Toimialan haastavasta tilanteesta huolimatta Knowit on pystynyt kasvamaan kannattavasti toimialaa nopeammin. Olemassa oleviin asiakkuuksiin on saatu esiteltyä uutta tarjoamaa, ja arjen työ asiakkuuksien ympärillä on helpottunut.