Palvelumme

Näkemys

Ymmärrystä ja oivalluksia pintaa syvemmältä. Ihmisen ajattelun ja käyttäytymisen ymmärrystä, liiketoiminnalle relevantisti.

Tarjoamme:

Antropologinen tutkimus・Asiakastutkimus・Kulttuurintutkimus・Segmentointi

Antropologinen tutkimus
Asiakastutkimus
Kulttuurintutkimus
Segmentointi

Strategia

Työkaluja, joilla rakentaa tulevaisuutta, tehdä valintoja sekä luoda uutta arvoa. Tunnistamme liiketoiminnalle kasvun mahdollisuudet. Kasvatamme myyntiä ja syvennämme lojaliteettia. Työmme on vauhdittaa pääoman tuottoa.

Tarjoamme:

Kasvupotentiaali・Liiketoimintamalli・Lojaliteetti- ja asiakkuus・Tarjoama

Kasvupotentiaali
Liiketoimintamalli
Lojaliteetti- ja asiakkuus
Tarjoama

Brändi

Brändejä, joita ihmiset haluavat ja tarvitsevat. Rakennamme brändejä, jotka ovat relevantteja huomisen asiakkaalle. Luomme edellytyksiä hintapreemiolle. Kasvatamme brändin arvoa.

Tarjoamme:

Arvolupaus・Asiakaskokemus・Positio・Portfolio ja arkkitehtuuri

Arvolupaus
Asiakaskokemus
Positio
Portfolio ja arkkitehtuuri

Toiminta

Kyvykkyyksiä, jotka liikuttavat organisaatioita. Vähennämme sivuttaisliikettä ja saamme ihmiset sitoutumaan yhteiseen suuntaan. Rakennamme kulttuuria, jonka keskipisteessä on asiakas.

Tarjoamme:

Asiakaskeskeisyys・Kulttuuri ja toimintamallit・Työntekijäkokemus・Jalkauttaminen

Asiakaskeskeisyys
Kulttuuri ja toimintamallit
Työntekijäkokemus
Jalkauttaminen

Olemme osa hasan-ryhmää

32

Vuotta perustamisesta

16

Palkintoa vuodessa

90

Ihmistä

7

Kansallisuutta

Potentiaalissa on parhaiten kiinni se, joka ymmärtää asiakkaitaan kilpailijaa paremmin.

Maailmassa, joka tulvii dataa, tietoa ja aistiärsykkeitä, keskeisin unohtuu liian helposti: Numeroiden takana on aina ihminen.

Tiimimme on yhdistelmä analyyttistä ja systeemiajattelun taitoa, filosofien ja käyttäytymistieteiden ihmiskeskeistä otetta, maustettuna vahvalla käytännön strategia- ja johtamiskokemuksella. Luovuutta ja taikojentekokykyä unohtamatta.

Tuotamme omaa tutkimusta asiakkaista ja organisaatioista. Lojaliteetista-kirja sukeltaa asiakasuskollisuuteen käyttäytymistieteen ja liike-elämän johdon haastatteluiden kautta. The Next New -hanke luotaa suomalaisten arkea ja arjen valintoja. Asiakaskeskeisyyden maturiteettia olemme mitanneet yli 400 organisaatiosta.

a view of employees in the office´s common space

Asiakkaitamme