11-vuotias Frankly Partners ottaa seuraavan askeleen matkallaan brändien asiakaskeskeisen kasvun vauhdittajaksi. Toimistoa yli viisi vuotta johtanut Roope Ruotsalainen siirtyy eteenpäin talon ulkopuolelle ja uudeksi toimitusjohtajaksi on nimitetty Mikko Hovi.
Hovilla on pitkä ja monipuolinen kokemus myynnin, markkinoinnin ja brändien kehittämistä sekä taustaa asiakas- ja konsulttipuolelta. “Viimeiset vuodet ovat olleet suhteellisen haastavia koko toimialalle. Tiedän kuitenkin mihin franklyt pystyvät ja olen varma, että meillä on vielä paljon annettavaa nykyisille ja tuleville asiakkaille.”
Franklyn hallituksen puheenjohtaja Timo Everi näkee toimiston olevan valmiina seuraavaan kasvuvaiheeseen. "Strategian, ihmisymmärryksen ja luovuuden liitto on tulevaisuuden kasvun valttikortti ja samalla Franklyn vahvuus", hän toteaa.
Ruotsalainen jättää Franklyn haikein mielin. "On ollut etuoikeutettua kulkea yhdentoista vuoden matka, alkaen yrityksen ensimmäisiltä viikoilta, huikean tiimin ja innostavien asiakkaiden kanssa. Yksikään yritys ei ole koskaan valmis asiakaskeskeisyytensä kanssa – siksi uskon Franklyn valoisaan tulevaisuuteen."
Asiakkaiden odotukset muuttuvat organisaatioita nopeammin. Yritykset lokeroituvat, rakentavat maailmankuvansa sisäisistä lähtökohdista ja alkavat uskoa omia hokemiaan totuuksina.
Frankly Partners puhuu suoraan ihmisistä ja bisneksestä. Olemme kumppani, joka pakottaa keskittymään olennaiseen: bisneksen on oltava relevantti tämän päivän ja huomisen asiakkaille – ja brutaalin rehellinen omista kipukohdistaan.
Tuomme asiakkaan takaisin yritysten päätöksentekoon ja kasvatamme asiakasarvoa hyödyntämällä syvää ihmisen käyttäytymisen, kulttuurin ja liiketoiminnan ymmärrystä.
Ymmärrystä ja oivalluksia pintaa syvemmältä. Ihmisen ajattelun ja käyttäytymisen ymmärrystä, liiketoiminnalle relevantisti.
Tarjoamme:
Antropologinen tutkimus・Asiakastutkimus・Kulttuurintutkimus・Segmentointi
Antropologinen tutkimus
Asiakastutkimus
Kulttuurintutkimus
Segmentointi
Työkaluja, joilla rakentaa tulevaisuutta, tehdä valintoja sekä luoda uutta arvoa. Tunnistamme liiketoiminnalle kasvun mahdollisuudet. Kasvatamme myyntiä ja syvennämme lojaliteettia. Työmme on vauhdittaa pääoman tuottoa.
Tarjoamme:
Kasvupotentiaali・Liiketoimintamalli・Lojaliteetti- ja asiakkuus・Tarjoama
Kasvupotentiaali
Liiketoimintamalli
Lojaliteetti- ja asiakkuus
Tarjoama
Brändejä, joita ihmiset haluavat ja tarvitsevat. Rakennamme brändejä, jotka ovat relevantteja huomisen asiakkaalle. Luomme edellytyksiä hintapreemiolle. Kasvatamme brändin arvoa.
Tarjoamme:
Arvolupaus・Asiakaskokemus・Positio・Portfolio ja arkkitehtuuri
Arvolupaus
Asiakaskokemus
Positio
Portfolio ja arkkitehtuuri
Kyvykkyyksiä, jotka liikuttavat organisaatioita. Vähennämme sivuttaisliikettä ja saamme ihmiset sitoutumaan yhteiseen suuntaan. Rakennamme kulttuuria, jonka keskipisteessä on asiakas.
Tarjoamme:
Asiakaskeskeisyys・Kulttuuri ja toimintamallit・Työntekijäkokemus・Jalkauttaminen
Asiakaskeskeisyys
Kulttuuri ja toimintamallit
Työntekijäkokemus
Jalkauttaminen
33
Vuotta perustamisesta
16
Palkintoa vuodessa
70
Ihmistä
7
Kansallisuutta
Maailmassa, joka tulvii dataa, tietoa ja aistiärsykkeitä, keskeisin unohtuu liian helposti: Numeroiden takana on aina ihminen.
Tiimimme on yhdistelmä analyyttistä ja systeemiajattelun taitoa, filosofien ja käyttäytymistieteiden ihmiskeskeistä otetta, maustettuna vahvalla käytännön strategia- ja johtamiskokemuksella. Luovuutta ja taikojentekokykyä unohtamatta.
Tuotamme omaa tutkimusta asiakkaista ja organisaatioista. Lojaliteetista-kirja sukeltaa asiakasuskollisuuteen käyttäytymistieteen ja liike-elämän johdon haastatteluiden kautta. The Next New -hanke luotaa suomalaisten arkea ja arjen valintoja. Asiakaskeskeisyyden maturiteettia olemme mitanneet yli 400 organisaatiosta.