Työmme
Tulevaisuudessa vain yksi asia on varma. Ihminen on kaiken keskipiste. Tuomme ihmisen takaisin liiketoiminnan päätöksentekoon hyödyntämällä syvää ihmisen, käyttäytymisen ja kulttuurin ymmärrystä. Teemme liiketoiminnasta ja brändeistä asiakaskeskeisiä.
Työtämme on vauhdittaa pääoman tuottoa, kasvattaa myyntiä ja syventää lojaliteettia sekä tunnistaa mahdollisuuksia hintapreemiolle. Projektiemme teemoja ovat:
Insight, foresight ja markkinapotentiaali
Liiketoiminnan ja brändin suunta
Asiakasarvo ja kaupallistaminen
Kulttuurin muutos ja työntekijäkokemus
Tuotettua arvoa
Alma Ajo
Vetovoimainen nimi ja arvolupaus uudelle palvelukokonaisuudelle
Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue
Jatkuvan asiakaskokemuksen mittaaminen
Sanoma
Työkalu kuluttajan ostopolkuun kiinnittymiseen
Jyväskylän yliopiston Avoin yliopisto
Kokeilukulttuuri kehittää opiskelijakokemusta
Digivisio 2030 -hanke
Korkeakoulujen digitaalinen tulevaisuus
Tradenomiliitto
Jäsenymmärryksellä tukea jäsenkeskeisen toiminnan uudistamiseen
Jyväskylän yliopiston avoin yliopisto
Opiskelijakokemus keskiöön
Sanoma
Toimialatutkalla kohti syvää ymmärrystä
Humana
Brändistrategia yhtenäistämään kulttuuria
Alma Talent
Palvelualueet yhdistävä arvolupaus
Aalto-yliopisto
aalto.fi – digitaalinen viestintäalusta
Kespro
Asiakasymmärrykseen perustuvaa viestinnän muotoilua
Alva
Brändistrategian uudistaminen ja asiakaskokemuksen yhteiskehittäminen
K-ryhmä
K-ryhmä suuntaa tulevaisuuteen strategisella segmentoinnilla – yhteinen kieli tukemaan asiakaskeskeisyyttä
Sanoma
Sanoma - strateginen segmentointi tuo kattavan näkymän kuluttajiin
SATO
Asiakasvetoinen SATO selvitti Asukkaan matkan
Tallink Silja
Tallink Group – Brändistrategia ja -portfolio neljällä kotimarkkinalla
Tallink Silja
Turku-Tukholma -reitin rakastettava risteilykokemus
Tieteentekijöiden liitto